Training Omgaan met Agressie

Van kwaad tot erger. Dat wil je natuurlijk voorkomen in het gedrag van je klanten. Iemand die boos is en agressief reageert, wil je graag verder helpen, maar dan wel binnen bepaalde kaders. Hoe doe je dat? Onder het motto 'beter voorkomen dan genezen' heeft een medewerker met zijn of haar gedrag veel in de hand. Dit is aan te leren gedrag. Daarom wordt in deze training flink veel geoefend. Liefst met een trainingsacteur. Spannend? Ja zeker. Nuttig? Zeer!

Een aantal Klantmeester trainers hebben veel ervaring met deze training
Neem contact op

De voordelen

- Áls er een keer een klant boos wordt, weet je in elk geval wat jij kunt doen om agressie zoveel mogelijk te voorkomen
- Deze training is bruikbaar voor alle markten: een boze gast, een ontevreden passagier, een mokkige cliënt...
- Onze acteurs veren in het oefenen van situaties reëel mee: aansluitend bij het gedrag dat de deelnemers in de training oefent
- Een gewaarschuwd mens telt voor twee: een passende uitdrukking. Zorg dat je medewerkers voorbereid zijn op de steeds meer mondige klant

Omgaan met klachten en omgaan met agressie ligt in elkaar verlengde. Toch leggen we het verschil in trainingsaanpak graag uit

Wij hebben gasten, geen klanten. Hoe houden jullie daar rekening mee?
Aansluiten bij de praktijk van alledag: dat is één van onze onderwijskundige waarden. Wij willen daarom de taal spreken van jouw organisatie en jouw mensen. Natuurlijk spreken wij dan over gasten. Of over bezoekers, of over cliënten, of over bewoners etc. Klantmeesters komt niet 'met een pakketje' onder arm een training verzorgen. Nee, wij leveren graag maatwerk, passend voor jouw medewerkers.
No items found.
No items found.

Wil jij dat ook?

Graag hebben wij contact en maken wij kennis met je.
Alles begint met een gesprek. Dus... wanneer komt het uit?

Contact: ontmoet ons

Klantmeesters heeft een landelijke dekking: onze trainers staan voor je klaar waar dat nodig is. Centraal in Nederland hebben wij een ontmoetingsplek.

Totaalaanpak:
- Klantkijkers: meet, weet, deel...
- Klantmeesters: ...leer, presteer, beheer

Beiden zijn onderdeel van Driepunt B.V.

Training of informatie aanvragen?

Voel je welkom met al je vragen!
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dank voor je bericht, wij nemen contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.